Kundeservice
Vi hjelper deg med ditt eksisterende lån. Se gjerne igjennom våre Ofte Stilte Spørsmål og våre skjemaer. Finner du ikke det du leter etter ta kontakt med oss på telefon 915 07790.
Min side
Lånet ditt er tilgjengelig i din SpareBank 1s nettbank innen to virkedager etter lånet er utbetalt. Her ser du detaljer som neste forfall, restgjeld og du kan gjøre endringer som bytte av forfallsdag og foreta ekstra innbetalinger direkte fra nettbanken.
Har du ikke tilgang til SpareBank 1 sin nettbank kan du enkelt bestille det her. Du oppretter da en brukskonto og får tilgang til nettbanken der du ser lånet ditt. Dette koster deg ingenting. Du får enkelt tilgang til nettbanken ved å registrere deg med BankID. Dette tar kun 2 minutter.
Ofte Stilte Spørsmål
Her finner du oversikt og svar på spørsmål vi ofte får. Ta gjene en sjekk for å se om du finner svar på det du lurer på.
Under finner du våre skjemaer for å enkelt å bestille endringer på lånet ditt.
- Sjekk saldo
- Årsoppgave
- Ekstraordinær innbetaling
- Søk avdragsfrihet
- Endre forfallsdato
- Adresseendring
- Bestill faktura for innfrielse av lån
- Spørsmål om din faktura
- Kontakt meg
- Bestill betalingsforsikring
- Betalingsforsikring AmTrust - melde skade
- Betalingsforsikring Cardif - melde skade arbeidsledighet og sykdom/ulykke
Finner du ikke et skjema som passer kan du ringe oss på 915 07790, eller sende en e-post til vår kundeservice.